Vážení zákazníci,
jsme
v situaci, na kterou nikdo z nás nebyl připraven a snad si ji ani
neuměl představit.
Pečlivě monitorujeme situaci související s onemocněním COVID-19 a chceme Vás ubezpečit, že jsme tu pro Vás nadále každý den.
A jak nyní fungujeme?
- Náš obchodní tým je tu pro Vás k dispozici jako obvykle, kromě osobních schůzek.
- Náš technický tým je připraven pro řešení Vašich požadavků on-line. Tiskárny na opravy je možné nadále zasílat.
- Pokud potřebujete zaslat produkt k zapůjčení, tak ho rádi zašleme, avšak není možné ho fyzicky vyzvednout.
- Osobní odběr produktů není možný z důvodu ochrany našich (i vašich) pracovníků.
- Zboží nadále zasíláme standardně přes smluvní dopravce.
Všichni členové našeho týmu jsou pro Vás k dispozici na emailu, mobilním telefonu, popř. Messengeru.
Do našich kontaktů jsme přidali nový komunikační kanál Skype.
Pozitivní je, že v současné době bude trochu více času
na rodinu, osobní rozvoj, vzdělávání, plánování projektů, než bylo v běžném shonu.
Všem zákazníkům moc děkujeme za poptávky, spolupráci a dotazy.
Přejeme pevné zdraví a těšíme se snad brzy na viděnou 🙂